امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 24 September , 2024
امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 10351
خانه » جهان, خارجی|بین المللی تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹ |
ترودو: اوکراین مجاز به حمله موشکی به روسیه

حمایت کانادا از حملات موشکی اوکراین به عمق خاک روسیه علی‌رغم هشدارهای کرملین

کانادا مجوز حمله اوکراین به عمق خاک روسیه با موشک‌های دوربرد را صادر کرد نخست‌وزیر کانادا، جاستین ترودو، اعلام کرد که باید به اوکراین اجازه داده شود تا با استفاده از موشک‌های دوربرد، عمق خاک روسیه را هدف قرار دهد. علی‌رغم هشدارهای کرملین، جاستین ترودو تأکید کرد که اوکراین باید مجاز به استفاده از تسلیحات […]

حمایت کانادا از حملات موشکی اوکراین به عمق خاک روسیه علی‌رغم هشدارهای کرملین

کانادا مجوز حمله اوکراین به عمق خاک روسیه با موشک‌های دوربرد را صادر کرد

نخست‌وزیر کانادا، جاستین ترودو، اعلام کرد که باید به اوکراین اجازه داده شود تا با استفاده از موشک‌های دوربرد، عمق خاک روسیه را هدف قرار دهد. علی‌رغم هشدارهای کرملین، جاستین ترودو تأکید کرد که اوکراین باید مجاز به استفاده از تسلیحات دوربرد علیه روسیه باشد. این در حالی است که دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، هشدارهای اخیر ولادیمیر پوتین در خصوص حملات تسلیحاتی غرب به خاک روسیه را صریح و بی‌ابهام دانست.

پسکوف اعلام کرد که بیانیه پوتین در خصوص پیامدهای احتمالی دخالت مستقیم غرب در درگیری‌های اوکراین کاملاً روشن است و نمی‌توان آن را به شکل دیگری تفسیر کرد. وی همچنین اطمینان داد که پیام پوتین به طور کامل توسط مخاطبان آن دریافت شده است.

پوتین روز پنجشنبه اعلام کرد که کشورهای ناتو تنها به بررسی امکان استفاده اوکراین از تسلیحات دوربرد غربی نمی‌پردازند، بلکه در حال بررسی دخالت مستقیم در مناقشه اوکراین نیز هستند. وی هشدار داد که چنین دخالتی ماهیت درگیری را تغییر خواهد داد و روسیه مجبور به اتخاذ تصمیمات جدید بر اساس تهدیدات ایجاد شده خواهد شد. در ادامه، پسکوف به شایعاتی مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک میان روسیه و انگلیس به دلیل لغو اعتبارنامه شش کارمند سفارت انگلیس در مسکو پاسخ داد و این موضوع را تکذیب کرد.

نویسنده : کیان خالدی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.